Aktualności
  • 28.062017

    Cukier Królewski Przebojem FMCG 2017

    Drobny Cukier Królewski zwyciężył w X. edycji plebiscytu Przeboje FMCG 2017 w kategorii „Dodatki do ciast”. To kolejne prestiżowe wyróżnienie dla produktu z portfolio firmy Südzucker Polska w konkursie branżowym.

    Zobacz więcej

  • 17.042017

    Święta oprószone… cukrem

    Na Wielkanoc została przeprowadzona specjalna akcja dla klientów sieci Tesco oraz Carrefour, która trwała od 15 marca do 15 kwietnia. Głównymi bohaterami akcji były cukier puder oraz cukier drobny do wypieków – produkty niezbędne do przygotowania ulubionych babek, mazurków i pasch.

    Zobacz więcej

  • 27.022017

    Cukier Królewski na szóstkę !

    Już po raz szósty Cukier Królewski zwyciężył w prestiżowym programie Laur Konsumenta. Zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii, co oznacza, że konsumenci uznali go za najpopularniejszą markę cukru w Polsce.

    Zobacz więcej

  • 12.122016

    Jak co roku pomogliśmy Mikołajowi

    Od początku swojej działalności Südzucker Polska angażuje się w pomoc lokalnym społecznościom, w szczególny zaś sposób wspiera inicjatywy i instytucje, których podopiecznymi są dzieci i młodzież. Ponieważ Mikołaj zawsze ma ręce pełne roboty, od wielu lat firma pomaga mu w obdarowywaniu najmłodszych.

    Zobacz więcej

  • 25.112016

    Firma Südzucker otrzymała certyfikat

    Grupa Südzucker wraz z plantatorami buraków cukrowych w Niemczech, Francji i Polsce uzyskała certyfikat REDcert2, potwierdzając tym samym, że prowadzone przez nich uprawy buraków cukrowych zgodne są z zasadami zrównoważonego rozwoju. Certyfikat REDcert2 dowodzi, iż stosowane przez plantatorów metody uprawy są zgodne z kryteriami srebrnego statusu zrównoważonego rolnictwa Platformy Initiative (SAI).

    Zobacz więcej

  • 28.102016

    Pracownicy Südzucker Polska rozdzielili dotacje dla najmłodszych

    Od początku swojej działalności Südzucker Polska stara się być jak najbliżej lokalnej społeczności, m.in. wspierając przedsięwzięcia kulturalne i charytatywne takie jak: dożynki, festiwale, Dzień Dziecka czy Mikołajki. Priorytetem dla firmy zawsze byli najmłodsi mieszkańcy regionów i to właśnie ich potrzeby stawia się na pierwszym miejscu. W tym roku w ramach Programu Grant 5000 decyzję o dotacjach oddano w ręce pracowników. Dzięki zaangażowaniu w działania CSR, mieli oni realny wpływ na to, jak i komu pomaga Südzucker Polska, gdyż to właśnie pracownicy najlepiej wiedzą, kto z lokalnej społeczności ma największe potrzeby i dobrze wykorzysta przekazane wsparcie.

    Zobacz więcej

  • 02.092016

    Cukier Królewski sponsorem Art Cup 2016

    W ostatni weekend wakacji już po raz dziewiętnasty odbyły się w Zakrzowie Jeździeckie Mistrzostwa Gwiazd Art Cup. Jak co roku na publiczność czekały pokazy jeździeckie oraz plejada znanych i popularnych artystów, którzy są sympatykami koni i sportów hippicznych. Na zawodach nie zabrakło Cukru Królewskiego, który tradycyjnie przyłączył się do sponsorów tego wydarzenia.

    Zobacz więcej

  • 05.072016

    Dzień Buraka 2016

    Dzień Buraka Cukrowego jest wspaniałą okazją do lustracji poletek doświadczalnych i zapoznania się z praktycznym zastosowaniem nowoczesnych metod uprawy, nawożenia, siewu, czy też ochrony roślin. Tradycyjnie też w specjalnie wypreparowanej odkrywce glebowej można było przyjrzeć się rozwojowi systemu korzeniowego buraka, gorczycy i mieszanki TerraLife.

    Zobacz więcej

  • 17.062016

    Deszcz nagród dla Cukru Królewskiego

    W ciągu zaledwie jednego miesiąca, Cukier Królewski zajął I i II miejsce na podium oraz otrzymała dwa wyróżnienia w kilku prestiżowych plebiscytach. Do swojej kolekcji dołącza tym samym tytuł „Hit Handlu”, kolejną nagrodę „Przeboje FMCG” oraz dwa wyróżnienia „Złoty Paragon”. Zdobyte uznanie świadczy nie tylko o bardzo dobrej pozycji produktów marki Cukier Królewski na rynku, ale również o dużym zaufaniu ze strony konsumentów.

    Zobacz więcej

  • 29.022016

    Cukier Królewski „przybił” piątkę

    To już prawie tradycja, że wraz z początkiem roku Cukier Królewski otrzymuje złoty Laur Konsumenta. Tytuł ten przypadł marce już po raz piąty, a dodając elitarne godło Laur Konsumenta – Lider Dekady (2004 – 2014), po raz szósty. Za tak ogromnym sukcesem stoją zarówno innowacyjne produkty, jak i nieustanny dialog z konsumentem, który jak uważa producent Cukru Królewskiego, jest kluczem do tego, aby oferta odpowiadała na realne potrzeby rynku.

    Zobacz więcej

12

Ta strona używa cookies

Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny www.suedzucker.pl zostały zainstalowane pliki cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Więcej informacji w Polityce Cookies