Südzucker Polska S.A. jest częścią europejskiej Grupy Südzucker, największego producenta cukru na świecie. Naszym celem jest produkcja cukru w oparciu o najwyższe kompetencje oraz zaufanie naszych plantatorów i pracowników. Dbamy o trwałe relacje z klientami. Działamy w harmonii z otoczeniem. Nasza marka „Cukier Królewski” od lat cieszy się zaufaniem i popularnością wśród konsumentów.
Asystent ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: KrakówWymagania:
- Wykształcenie o profilu ekonomicznym; także w trakcie studiów
- Znajomość obsługi komputera w zakresie oprogramowania MS Office
- Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
- Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem
- Efektywne organizowanie pracy i zarządzanie czasem
- Zaangażowanie i gotowość do podejmowania nowych zadań
- Konsekwencja w realizacji powierzonych zadań i projektów
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie i obsługa zamówień od klienta w systemie SAP
- Organizowanie usług transportowych do klienta
- Współpraca z firmami logistycznymi w zakresie organizacji dostaw do klienta
- Współpraca z zakładami produkcyjnymi i magazynami zewnętrznymi
- Współpraca z działami współpracującymi (Planowanie, Logistyka, Sprzedaż)
- Zadania administracyjne: rozpatrywanie reklamacji, obsługa problemów zgłaszanych przez klientów, bieżące analizy i raporty
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: umowa czasowa na 2 lata
- Szeroki pakiet benefitów, tj. nielimitowana prywatna opieka medyczna z szerokim zakresem specjalizacji i badań medycznych (także dla członków rodziny), świadczenia z zakresu sportu, kultury, rekreacji
- Świadczenia socjalne, np. pożyczki na zakup mieszkania/domu, wczasy pod gruszą, bonus w okresie świątecznym, paczki okolicznościowe, deputat cukrowy
- Narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop
- Premia wypłacana po dokonaniu rocznej oceny pracowniczej
- Profesjonalne szkolenia
CV można przesyłać także bezpośrednio na adres: rekrutacja@suedzucker.pl
Aplikuj